Viptela vEdge – zárolt user feloldása

A Cisco SD-WAN CLI Template lehetőségeket laborozom épp, de sikerült kizárnom magam az egyik vEdge-ből, mert elütöttem a Template-ben a jelszót.

A vEdge 6 sikertelen belépési kísérlet után 30 percre zárolja a usert. Persze másik felhasználót nem hoztam létre… Több megoldás is van (pl. a vEdge újratelepítése 🙂 ), de szerencsére egyszerűbben is megoldható a dolog.

A probléma onnan indult, hogy rossz admin jelszót írtam a Template-be.

 

A vManage szólt róla hogy változik a jelszó, de pont ezt akartam (többek között, más paramétereket is módosítottam).

 

Szóval kitoltam a konfigot a vEdge-re.

 

És nem tudtam rá belépni 🙂 .

 

Persze egyből megcsináltam azt, hogy visszaírtam a template-be a jó jelszót, de az account zárolva volt. Az alapértelmezetten beállított rollback itt nem működik, hiszen a vEdge nem szakad le a vManage-ről.

A template újratelepítése után is ez fogadott:

 

Szerencsére van lehetőség ennek a megoldására a vManage-ből. Tools -> Operational Commands.

 

“Reset Locked User”

És már be is lehet lépni.